Поліграфія
ВІЗИТКИ
Візитна картка – невеликий папірець, на якому вміщена найбільш важлива інформація. Візитка залишає слід в пам'яті клієнта чи партнера після Вашої першої зустрічі. Просто нестерпно коли, кожного разу при знайомстві з людиною, Вам доводиться диктувати свої контактні дані. Натомість, візитка зробить цей процес легшим і приємнішим. До того ж це буде хорошою рекламою людини або компанії.. Сьогодні візитні картки є не тільки способом обміну телефонами, електронними адресами та іншою інформацією. Ці клаптики паперу вказують на статус свого власника, його солідність та місце в суспільстві. Тому дуже важливо відповідально підійти до виготовлення візиток і наша компанія допоможе Вам у цьому.
ФЛАЄР
Одним з найпривабливіших, широкорозповсюджених та простих методів залучити велику аудиторію людей до якоїсь події (проведення акцій, відкриття торгових центрів, надання знижок) є ФЛАЄР. Це яскравий варіант класичної листівки, який містить максимум корисної інформації.
БЛАНКИ
Фірмовий бланк – бланк з корпоративними атрибутами організації, який являється візитною карткою підприємства.
Сфера використання фірмових бланків в роботі компанії дуже велика. Їх застосовують для друку будь-якої інформації для клієнтів та партнерів. Фірмовий бланк створює позитивне враження про компанію, сприяє успішній співпраці, полегшує комунікації через контактну інформацію розміщену на ньому. Бланки можуть бути різного розміру, індивідуально для Ваших потреб.
КОНВЕРТИ
Кожна компанія, яка притримується корпоративного стилю та працює над іміджем, прагне продумати все до дрібниць. Конверти з логотипом яскраво підкреслять Ваш імідж та фірмовий стиль, навіють партнерам довіру та підкреслять солідність Вашої компанії.
КАЛЕНДАРІ
Календар – друковане видання, де міститься перелік чисел, днів тижня, місяців Також вказуються свята та інші відомості. Календар – найбільш поширений вид поліграфічної продукції. Календар з логотипом компанії – це відмінний рекламний продукт. Розміщена на ньому рекламна інформація буде у полі зору партнерів протягом року.
Календарі зазвичай діляться на настінні календарі (квартальні календарі), кишеньковий календарик і настільні календарі.
Настінні календарі
Настінний календар - яскравий, повноколірний рекламний продукт, який є присутнім в кожному офісі і будинку.
Квартальні календарі
Квартальний календар - різновид настінних календарів. Квартальні календарі часто використовуються в рекламних компаніях, дозволяючи закріпитися на рік зі своїм рекламним слоганом на стінах ваших партнерів.
Кишенькові календарі
Кишеньковий календарик- малоформатний друкарський календар такого розміру, щоб його можна було покласти в кишеню як промо-сувенір, що дозволяє донести рекламне посилання з надією на те, що його не викинуть. Кишенькові календарі роздають на виставках і інших заходах. Ламінація кишенькових календариків дозволяє продовжити термін їх служби.
Настільні календарі
Настільний календар - це найбільш оптимальне рішення для офісу, компактний, зручний і практичний. Розміри настільного календарика допускають розміщення на ньому рекламної інформації, найкоротше і стисло. І тоді вже напевно ваша реклама буде щоденно у полі зору потенційного замовника.
БУКЛЕТИ
Буклет – поліграфічна продукція надрукована на одному аркуші, що має один або два згини.
Буклети стають в пригоді для реклами продукції та послуг на виставках, акціях та інших заходах, часто їх роздають в магазинах для просування товарів. Завдяки достатньо великим розмірам, буклети дозволяють доступно і в повному обсязі передати всю необхідну інформацію. В складеному вигляді буклети компактні та не займають багато місця.
Методи фальцювання:
- фальцювання "навпіл" (один згин);
- фальцювання "вікно" (згини направлені в один бік);
- фальцювання "гармошкою" (кожен наступний згин направлений в бік, протилежний попередньому).
МЕНЮ
Відкриваючи ресторан, кафе, бар або інший подібний заклад, одним з першочергових завдань є створення меню закладу.
Меню – це складова закладу, вигляд якого може, як додати балів до репутації ресторану, так і знищити приємне враження.
Барвисте і стильне меню – це одна із найважливіших складових успіху будь-якого ресторанного бізнесу. Ми допоможемо Вам створити яскравий та неповторний дизайн меню та іншої ресторанної поліграфії, дотримуючись Вашого стилю.
Каталоги, альбоми, брошури
Альбоми, журнали, брошури, каталоги – багатосторінкові видання з поданням різноманітної інформації, від довідникової до розважальної. Формат видання залежить від побажання замовника (від А6 формату 105х148мм до А3 формату 297х420мм). При цифровому друці тираж – від 1 примірника.
Хенгери
Хенгер - походить від англійського слова hanger - "підвіска". У сучасному світі хенгери найчастіше представлені у вигляді дорхенгерів (дорхенгери, door hangers або дверні "підвіски") - це рекламні листівки з гачком, що підвішуються на дверні ручки номерів у готелях, офісів і квартир.
Також хенгери підвішують на ручки автомобілів, торговельне обладнання в супермаркетах при оформленні торгових зон і т.д. Рекламні хенгери - надзвичайно ефективний і недорогий спосіб прорекламувати товар або послугу, допоможуть проанонсувати подію чи акцію. Немає сумнівів, що хенгер, який буде висіти на дверній ручці офісу або квартири, обов'язково зверне увагу Вашого майбутнього клієнта!
ВІДКРИТКИ
Відкритки, вітальні листівки є найкращим способом привітати чи запросити на зустріч ваших друзів, співробітників, потенційних чи наявних клієнтів, партнерів. Відкритки можуть бути різного формату та розміру. Найчастіше використовується євро формат листівки, для того, щоб вона помістилася в конверт DL.
БЛОКНОТИ
Фірмовий блокнот – це не тільки зручний у використанні інструмент-помічник, а й прямий носій реклами, який працює на імідж Вашої компанії. Такі блокноти можна використовувати не лише за прямим призначенням – на додачу до всього це приємний подарунок або сувенір. Цей вид поліграфічної продукції знайде практичне застосування у будь-якій сфері діяльності та стане в нагоді на будь-якому підприємстві.
ПАПКИ
В сучасному діловому світі ПАПКА, стала елементом фірмового стилю та ділової етики. Фірмові папки виконують рекламні та іміджеві функції. На діловій зустрічі, переговорах, конференціях або презентаціях фірмова папка є запорукою успішності заходу і показником стабільності компанії. Передаючи клієнтам і партнерам компанії документи в папці з логотипом і реквізитами компанії, Ви демонструєте повагу до одержувача, а її вміст набуває "ваги" і точно не загубиться серед інших пропозицій.
ПЛАСТИКОВІ КАРТКИ
Пластикова картка — це сучасний високотехнологічний носій інформації. Сьогодні перевагами дисконтних карт користуються не лише підприємства великих мегаполісів, а й магазини невеликих міст.
Використання пластикових карток — це ефективний маркетинговий хід, один із способів персоналізованої роботи з клієнтом, облік здійснених покупок і аналіз довготермінової перспективи. Їх можна використовувати як для ідентифікації клієнта (наприклад, страхові компанії, клуби) так і для створення дисконтних систем. Дисконтні картки служать інструментом для утримання клієнтів і створення стабільної клієнтської бази. Бонусні програми, закладені для власників дисконтних пластикових карток, стимулюють клієнтів звертатися за покупками чи наданням послуг саме до Вас.
Цінники, бірки
Невід'ємним атрибутом багатьох магазинів (особливо відділів одягу) є цінники та бірки, що містять багато корисної інформації.
Ви хочете, щоб Ваш магазин впізнавали, а Ваш логотип миттєво викликав асоціації з якістю послуг та широким асортиментом Вашої продукції? Тоді бірки та цінники - це саме те, на що слід звернути особливу увагу.
Афіші та плакати
Афіша - різновид плаката, що анонсує якийсь захід, що розкриває його зміст і розклад. Афіша носить інформаційний характер і зазвичай має насичену текстову частину, що робить її «нечитабельною» з великих відстаней. Крім того афіші найчастіше розміщуються в суворо визначених місцях - на спеціальних стендах або ж в безпосередній близькості від місць проведення заходів. Найбільш поширеними форматами для афіш є формат А3.